:P

ja, nu har vi bestämt oss för vad vi ska hitta på idag. Har nyss gjort oss klara och ska snart fara till Långträsk och hälsa på Annas farmor och farfar. (SÖTA!) Sen när vi kommer hem får vi väl se vad som händer och sker. Vi tar timmarna som dom kommer.
HAR JAG ONT I SKALLEN! men det är väl inget ovanligt mig. Nädå! börjar bli less, och snart vet jag inte vad jag ska ta mig till . Har tryckt i mig 2 panodil så det ska väl gå över snart hoppas jag!
jag har förövrigt slut snus, och jag MÅSTE ha en snus NU! Känner irritationen kommer direkt när jag inte har nå snus. Ska fara in och köpa på ok innan vi far!
Petrus älskling, sköt dig ikväll. Jag vill inte höra att du gjort nå dumheter!;) Nää, det skulle jag aldrig tro om dig. Jag kommer och hämtar dig inatt. Ring när du vill. Men du behöver ju inte vara hur packad som helst;)
Älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0