Roland är frisläppt!

Äntligen. Petrus ringde hem till oss för någon timma sedan och berättade den GLADA nyheten. Gud så lättad man är nu alltså. Äntligen får han komma hem till Sverige och börja piggna till och leva här. Med oss!
Jag hann ju bara träffa Roland 1 gång, och det var på stugen under påsken. Men sen i maj lev han ju kidnappad. Sen dess har man inte sett honom. Ska bli kul att få träffa honom igen.
Kanske han kan vara med på stugan till påsk nu!:)


Vad har man gjort ikväll då. Ja det har varit en jävla massa irritationer kan jag säga. Pillas bil bli aldrig klar, skulle fara och hämta den nu ikväll men icket. Sen har vi inte gjort så mycket mer. Ätit klämmackor hos mig och suttit på datorn och letat en klänning som vi tillslut hittade.
Nu ska jag ta och sova så jag orkar upp i morgon. mina ögon börjar bli torra, ett tecken på att man måste sova! Ska bara skriva ett sms till min babe före!;)

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0