spikmattan!;)

Sitter här hos mig med Anna & peppeäng. Pappa har varit och köpt en spikmatta som vi har prövat. Det var riktigt nice;) Ja, det lär man ju göra om. Man ska ju ändå bara ligga 10 min så man förlorar ju ingen tid på det.
Får se vad som händer och sker, Tim kanske skulle glida förbi, får väl se om han har med sig lammkötte!;) Anwi? hehe
Veckan har gott otroligt fort tycker jag. Fan snart är det ju helg igen. Och jag är fan sugen på att dricka eftersom att jag inte gjorde det nå på lovet. Men vi får väl se hur det bli med den saken;)

Love. P

Kommentarer
Postat av: anna

Fan om mamma o pappa far styr vi ju en ferre ;-)

2009-03-11 @ 23:52:00
URL: http://annawikman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan du måste ju skriva mer utförligt cube tror ju he är tims lammkött ;-) Det är ju faaan inte han! hahah eller är han bög? nejnej ;D

2009-03-11 @ 23:53:29
URL: http://annawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0