Städ söndag!;D

Ja som sagt for och hämtade fyllskalla igår, kom väl hem där kring 5 tiden kanske. Eller jag somnade kanske kring 5. Vaknade kl 1 i morse. och sen dess har jag städat mitt rum. Petrus var KNALL som aldrig förr. Han somnade på toaletten, vinglade runt i hela huset. Ja, tro mig. jag var förbannad! fick knappt in honom till sängen. men tillslut så!

Idag får vi se vad som händer. Blir att stanna här hos oss iallafall. Hade tänkt fara och hälsa på farmor & farfar. Var ett jävla tag sen man var hos dom. Så det blir väl att sitta där och dricka kaffe och surra av sig lite. Sen får vi se, ska ringa Anna senare. Kanske man kan hitt på nå mys ikväll eller nå:>
Orkar inte skolan i morrn!:S 8.10- Alltså fyfan...

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0