Tiden går fort när man har roligt!

Kom hem från Lånkan för ett tag sen. Har nyss duschat och börja göra mig klar. Sen blir det att fara och skjutsa Martina till öjebyn till Emma. Sen får vi väl se om vi far någon annanstans och hälsar på:> Jag känner som inte tagget på att bara sitta hemma, men får väl se!
Ska då gå & blåsa mitt hår så jag kan tupera det och göra det klart. Sen är jag faktiskt klar;>
En kopp kaffe skulle inte sitta helt fel nu känner jag..



Älskling, du betyder allt!Tänka sig vad tiden går fort alltså, i morgon har faktiskt jag & peppeäng varit tillsammans i 5 månader. Ja tiden den bara springer iväg:> Och meeeer ska det bli!
Älskling, du betyder allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0