Min & Annas tripp!;)

Kom nyss hem från Jäckvick. Blev en lång bit att köra, men det var trevligt ändå! Helgen har varit mycket bra. Har inte varit så bra väder precis, men vi har gjort saker ändå.
Torsdag drog vi iväg halv 9 på morgonen. Hade en trevlig resa jag & Anna. Stannade av i lånkan och hälsade på hennes farmor och farfar. Sen for vi vidare, stannade av i arvidsjaur för att ta ut pengar. Sen vidare till jäckvick. Grabbarna var sega uta faan så vi for till Wougga och var där med Empa, Bea & samanta tills typ 1 på natten. Då först kom killarna till jäckvick. så då for jag och anna till dom sen. Var typ uppa till 3. Sen när vi skulle lägga oss och sova så slutade dom aldrig surra så man somnade väl där kring halv 5.
Fredag: Jag och anna drog till backen. Skulle åka, Eller anna skulle lära sig hur man åker slalom. Så jag som åker snowboard skulle då lära anna åka. Det gick RIKTIGT bra. jag är stolt över henne. Dock tog det över 1 timma för henne att ta sig ner till liften igen. men vi hann väl med en sådär 5 åk. Som att jag har skrattat åt henne!;P
Idag: Vaknade där kring 9 tiden, började städa i deras lya sen for vi hem!
Känns som på ett sätt skönt att vara hemma, men inte hade man tackat nej till att stanna. om det nu hade blivit bättre väder. Ikväll får vi se vad sdom händer, just nu sitter jag hos anna. Har nyss duschat, sitter här och nöter. Glömde dock mina jävla svarta strumpisar. Så jag får gå utan tills jag får tag på några. Kanske blir att fara till Öhman och dom som ska festa ikväll.. Återstår att se;)
Så har sammanlagt suttit i en bil ca 65 mil!;) Tärt, MEN KUL!
imorgon kommer min babe hem från sorsele!;) så då ska han komma till mig. Vi saknar ju faktiskt varandra!
Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0