vilket otroligt väder alltså!

Inatt satt man uppe till 3 tror jag klockan var och bara nötte Yatzzy. Går fan inte att sluta, eller jo nu. För nu blev jag less. Hade tänkt göra mig klar, hoppa i duschen och fräscha upp mig lite. Petrus kommer till mig på ett tag. Han far i morgon så han ville hinna träffa mig innan. SÖT!
Idag får vi se vad som händer, vill dock vara ute i det fina vädret.
anna ringde även mig nyss, är jääävligt sugen på att hänga med till fjällen där samanta, empa & bea är just nu. Men får se hur det blir, för vi har lite problem med skoter osv. Men bara att få fara dit och vara där, göra nå!
Sen är det även marknad i Arjeplog, så om man far dit så äre ju bara innan man far hem att gå den en sväng och få träffa alla mina sötnosar där!:P
FAN ATT MAN INTE HADE EN EGEN SKOTER! jag blir tokig.

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0