Daller, haha! Vad säg du syster?

Nu är Petrus här, kom lite sent! Så nu ska jag ägna mina sista minuter åt att kramas innan jag lägger mig för natten. Bara jag får honom att krypa ned i sängen brevid mig. För tillfället snackar han i tele och sitter i vardagsrummet, pojk!

Jag säger bara fyfan vad min tand värker=/ Har tagit en värktablett så jag ska kunna somna ikväll. Men som det värker nu så kommer det aldrig kunna gå. Hoppas bara den börjar värka tabl. nu så jag slipper ligga vaken hela natten. Det är nämnligen så att dum som jag är så började jag tugga på ett tuggummi 2 timmar efter lagningen. Och vad händer tror ni?... Jo halva lagningen försvinner in i tuggummit så det var bara spotta ut skiten. och därav min tandvärk! Att man ska vara så klantig och inte tänka sig för. haha! Är huvvet dumt får kroppen lida. Är det inte så?

Hade min mittbedömmning idag, Snacka om att min handledaren är nöjd över mig. Tror inte någon sagt så mycket positivt som hon gjorde. Jag blev då glad iallafall:>

Natti natti!
Love.P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0