Det närmar sig!

sitter hos Ida nu, Hon har just färgat mitt hår. Tack! MEN... Det blir ändå inte bra, utväxten syns ändå lite om man kikar noga. Har försökt få det bra nu 4 ggr, så nu är jag less. ska fara till en frissa så hon får fixa. Eller det blir att fara till Ida där hon praktiserar så dom får kika också. Ida kom med förslaget om det så. Hade tänkt fara hem direkt efter färgningen men pallar inte fara och vara med syrran och dom, ringde henne för ett tag sen, dom gjorde ingenting. Satt typ hos Jens och gungade. Så jag stannar hellre här och ser när Ida gör ett försök med att sätta upp Emelis balfrisyr. Trevligt!
Sen blev det inget fiske för min del heller, ringde Petrus och han sa att han kunde komma till mig istället för att jag skulle komma till han. så jag väntar på att han ska ringa, då kan jag börja dra mig hemåt! så får man väl se om dom har kommit på nå att göra, antingen far vi och är med dem, eller så stannar vi hemma bara vi!:)

2 veckor kvar till balen. Nu börjar det närma sig med stormsteg. Ja, det kommer ju bli nervöst. Men jag längtar. idag var jag och mamma på stan och köpte allt det sista, halsband, bh, lösnaglar, ögonskugga, läppglans, väska. Så nu behöver jag inte tänka på det nå mer. Tack kära mor!:)

900106-890201<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0