Du sega onsdag!=/

Ojoj vilken jobbig dag det har varit idag. Dagen har verkligen gått segt. Har kollat på klockan heeeeela dagen. Men nu äntligen är man då hemma och får pusta ut. Hade tänk ta mig en pn, och sen göra någonting med Anwi. Sen får vi väl se om man får sig sovfrämmande inatt eller om han bestämm sig för å stann hemma. jajja...
Jobbet ringde mig nyss, ville att jag skulle komma och jobba nästa onsdag men jag kunde inte:/ Har ju praktik då vilket SÖG. För jag är i behov av pengar i juni månad. Men jag bad dem ringa mer under maj om det behövdes och det tyckte dom lät bra!.

Imorrn gäll he ANWI:> Turewikk ska mata iväg med hästen!:D  Koooom igeen nuu!;) hhehe

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0