Från andra sidan

Gud vad jag har sovit dåligt inatt. Jag & Petrus somnade på soffan inatt. Kan säga att det var RIKTIGT trångt. Jag höll på ramla ner hela tiden, och petrus vaknade varje gång och försökte håll i mig så jag inte skulle göra det. Så man kan ju ändå säga att det var rätt mysigt, närhet!.. Imorse när vi vaknade käkade vi frulle sen kom Ev & Tom och städning av bilen satte i gång, vi har dammsugit inne i hela bilen, Dammtorkat den och tvättat den utvändigt. Så nu står den och glänser. Vi har bara 1 problem. Vem ska bilen stå på? Ingen vill ha den i sitt namn. Genast blir det svårare. haha! Men vi kommer nog på en lösning förr eller senare. Om inte annat får jag väl ge med mig, men då har jag vissa krav. Och ett av dem är att ingen kille ska få köra den med tanke på hur dom kör. och jag vill inte att det händer nå så jag får nå böter eller nå sånt skit. haha!
Kom nyss till Anna. Jag, Syrran & Anna har varit i stan och solat. Nu börjar det synas att man har fått färg kan jag säga. MEn änn har jag många solningar kvar innan jag är nöjd. Väntar på Anna sen ska vi fara till Johan och se film..



Jag älskar dig P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0