Gå över.

Blev inge praktik för mig idag. Har legat med migrän heeeela natten. har inte sovit en blund kan man säga. Så det blev att stanna hemma och sova bort skiten. Är dock inte borta helt men jag orkar inte sova nå mer. Kl 4 ska jag vara på maria salong för att pröva min balfrisyr. Sen ska jag mest troligt fara och hälsa på hos Lollo. Ringde henne för ett tag sedan!:> Sen frågade anna om vi kunde hitt på nå senare och det är väl självklart att vi kan. & Sen får vi se om Petrus tog sig till mig så skulle han komma. FYFAN vilken piss väder det är idag, inte går det då att vara ute!

                                                                        Jag älskar dig Petrus Johansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0