haha fetknopp!:P

Jag mår skit.

var och provsminkade mig idag, och det blev toppen. Tack Emmelie! Och igår var man och prövade balfrisyren som också kommer bli jätte bra. Så jag är nöjd. Jaha vad annars har man gjort idag. Ebart legat på soffan, knarkat alvedon och snytt mig som aldrig förr. Förstå att man kan ha sådana mängder snor i en näsa? ofattbart. Har faktiskt gjort en bra sak idag, tagit tag i tvätten. Så den kämpar på där nere för att bli ren. Sen väntar jag på att min peppeäng ska komma hit snart. Så får vi väl se om vi far till Ev eller om vi stannar här och sen följer med dem in till stan senare ikväll!;)

Imorgon börjar jag kl 12. SKÖNT. Slippa ha långdag när man är så pass sjuk som jag känner mig just nu. Ska bara ha mitt svenska tal sen får jag fara hem igen. Eller Anna också då! Och var egentligen tänkt att vi skulle fara till Luleå och hälsa på Lasse. Men han var inte hemma i morgon. så vi kanske ska ta det på lördag istället. Vi ska ju ändå vara nyktra så det passar då fint för mig. Ta en fika på stan och prova petrus kavaj!:) Love it!;P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0