impulsfesten.

vad gjorde man igår? jag & Anna for till Ev. Satt där med hon och tom. Sen började vi prata om att festa. Så det blev, värsta impulsfesten. Så vi snabb gjorde oss klara sen for vi. Satt i våran husvagn och drack och surra på. Sen drog vi och spelade volleyboll. Sen in mot stan, Ev och dom tror jag gick ut på pentan. Men jag. ( Snäll som jag är ) hjälpte en handikappad karl hem till honom. Han var lite för full och hade ramlat på marken så jag och 2 andra tog med han till sin lya och bädda ner han. Sen var kvällen över. For till max och träffa Ev. Gick ner till shell och åt. Sen satt vi där, för ingen av oss tog sig hem.
Träffade mattias nilsson och ´nån han var med, så jag for en sväng med dem. Sen tillbaka till shell där ev och Tom var. Tror klockan var kring 4 när lasse kunde komma och hämta. TACK! Sen bar det av till Sikfors. Och när jag kommer in dit så ligger självklart peppe och sover. så han blir ju inte sådär jätte nöjd på mig när jag kommer och hoppar till sängs.

STEKAR VÄDRET idag eller vad säg ni?
Jag, Lollo, Lina, Petrus & Petter for och fiskade. Sen gjorde vi gooomat och låg ute och pressa i solen hela dagen.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag jävlat säkert softa, kanske rent utav sova!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0