ingen bryr sig ändå?

haha morgonen började med att jag (klassen) fått en sms av mentor mia. om att någon har klottrat op3a på skolväggen. Skulle då tydligen polisanmälas om det inte togs bort. Sen kommer jag & anna till skolan. Och håller jävlat på att GARVA ihjäl oss. Då är det någon som skrivit op3a = knalla. Och gjort en liten kuk också. Japp, sen fick vi då höra att dom trodde att det var vi! men hallå VI! Ofta jag tar mig upp denna. Jajja, Eg tog då bort det iallfall! Men det är kvar på ett ställe, men har ingen aning om hur man ska komma åt där. Så vi lät det vara.
Har gjort mitt svenka tal nu. Tack så skönt! Starkt VG har jag nu. Och det tackar man inte nej till. nu har jag inte nå mer arbeten kvar i skolan. bara 3 praktikdagar kvar nästa vecka. sen ska vi alla i klassen träffas på torsdag och planera lite. SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
Ikväll får vi se om det blir att jag tar mig till Sikfors eller om det blir att stanna kvar här i Svensbyn. Återstår att se, ska ringa han nu. Tjarååå!;P

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0