jag bryr mig inte om dig.

Mina fötter är trötta. Tror inte jag suttit stilla 10 minuter på hela dagen ens. Men det har då inte gjort mig någonting för jag har verkligen fått arbeta häcken av mig idag. Så nu sitter man och kikat lite på Tv och vilar sig lite. Anna & Syrran var i stan idag och köpte studentbiljetter så då köpte dem en till mig med. Tack! Nu behöver man inte vara orolig över att man inte hinner köpa någon. Får se om det händer nå ikväll. Hade som ändå bara varit mysigt med en film eller nå. Men mysigast av allt hade ju varit om Petrus kunde komma. Men icket!;)
Ska man festa i helgen eller ska jag rent låta bli? Har ju fan inte så mkt pengar. Så jag tror det blir en mysig nykter helg istället. Har några planer för mig ändå, eller planer och planer måste höra mig för först.

Jag älskar dig Petrus.
29/10-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0