Kinden är som en boll.

Då kom man nyss från tandis. Förbannat vilken tid det tog. Låg där med öppen mun från 13.40 - 15.00 Ja nog är det ju ett gooode bra tag må jag säga. Ont i käkarna har jag då. Och jag vet inte hur mkt snuskvatten man har svalt!=S BLÄ. Så nu ska jag dit igen den 7 Juli. SISTA GÅNGEN! Yejj.
Träffade även en från personalen på jobbet. Blir att jag jobbar hela sommaren, på blå & Röda sida. Dom ska skicka hem mitt schema till veckan tror jag hon pratade om. Om dom hinner det klart. Och en rolig sak till. Jessica A & Empa ska också jobba med mig, skönt säger jag bara!
Hade tänkt gå & Duscha nu, lägga mig och vila och vänta på att min bedövning ska släppa så jag kan äta. Sen invänta att Petrus kommer.

Jag älskar dig gubben.

Kommentarer
Postat av: Jessi

MEN BRUDEN!! Såå underbart, jag har redan börjat längta ;D Tänk om vi skulle ha så tur att vi skulle jobba på samma sida båda vändorna :O För jag ska ju också jobba blå-röd! Men då kasnke vi skulle surra mest hela tiden...haha.

2009-05-13 @ 17:01:54
URL: http://soil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0