Klarar mig fint!:D

Såja, kom nyss hem från Stan. Jag, Ev, tom & Anna gled in dit en sväng. Gjorde väl inte så mycket där, Ev & Anna åt på max sen for vi hem igen. Plockade upp Dennis på vägen. haha, han var på väg att cykla från stan till roknäs, Ja det är ju ändå en gooode bit. Skönt att sluta TIDIGT i morrn!:> kommer göra det alla dagar fram till studenten nu. Har funderat och kommit fram till att jag ska prata med Katarina i morgon och tänker säga åt henne att jag vill ha ett IG i motion till musik. Jag vill / Orkar inte fara dit nå mer. Så jag måste höra med henne om jag får IG om jag inte kommer. Eller om hon tänkt sätta ett streck. Men jag tror det blir IG. (Jag vet jag är en latoxe)
Träffade även min kära kusin Erika idag, kändes kul! har saknat henne. Så då idag när vi träffades frågade hon mig om inte jag & Ev kunde vara med annalotta och Erika på lördag. Dom hade tänkt äta middag och dricka lite vin. Sen var det väl tänkt en utgång. Men jag har ju inte nå pengar=/ Så det suger. Men vi får väl se om det går att lösa. Jossan frågade även om jag ville komma på fest hos henne. Det hade varit kul. men med tanke på att jag aldrig träffar min kusin och hon frågar om jag vill vara med henne så känner jag ändå att jag kanske ska passa på att vara med henne innan hon far till östersund igen!
Nu ska jag krypa ned i sängen, slå på en film och vänta på att Petrus ska komma :)
Natti Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0