smootie!;D

Igår var man och såg när tim & en till körde på vattnet. Sen for jag & Petrus till lollo och lämnade en bil. Och när vi står där och ska fara hem så PAJJAR min bil=/ Nåh, så förbannad jag blev. Så det blev att sova över hos lollo för att vi tog oss inte hem. men det gjorde ingenting. Var så mysigt!:) Däremot förväntade jag mig att en viss person kunde säga att jag inte kom. Men jag får väl säga det till dem i morrn. Tror inte att dom bryr sig så mkt faktiskt.
Så idag fick petrus & mamma bogsera min bil till Sikfors. så nu ska Tommt fixa den åt mig... Tack! Sen hoppas jag på att jag får tillbaka bilen i slutet av veckan. Känner mig så handikappad utan alltså:S

Var tänkt vi skulle spela volleyboll ikväll i stan, men jag har ingen bil så vi tar oss inte. Får bli någon annan gång helt enkelt. I morgon ska jag nog fara till sikfors för jag är ledig på onsdag, så då ska jag nog sussa där! underbart.
Till helgen jobbar man på sjukan:S Sug min balle säger jag bara! men det är sånt som händer. Sen är det förövrigt typ 3 veckor kvar innan jag tar studenten!:D


älsk dä pojk!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0