Steeekar väder men nanting!

Jaha vad har man gjort idag då? Jag, Anna & Empa drog till Luleå och köpte en glass på donken. haha, hade inte så mkt att göra. Sen har vi inte gjort så mkt mer. Varit med grabbarna i stan ett tag och nu sitter vi hos mig och ska se en film. Handlar typ om Hitler, mer vet jag inte!
Då var det bara börja tagga upp för i morgon då brudar;) Blir nämnligen så att jag, Anna & Empa ska festa. Blir att åka med Mallan & Crille till fällfors för att se race där, sen vidare tillbaka till Piteå och fortsätta vårat partay!:P
Rytet släng er i väggen för dit har i sagt att vi inte ska. Nej, nu är jag less. Alltid samma musik, samma folk och nä. Hojja!

Äh, nu ska jag gå & hämta mitt täcke sen ska jag lägg mig på golvet i tvrummet och se filmen:>

Du är det bästa.
Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0