storm ute.

Yepp, jag hade rätt. Jag har gått och dragit på mig en förkylning. Men det är sånt som händer. Är ändå sjuk typ varje år. Lik bra han kom nu så han it kom till sommarn. Dom ringde från Roknäsgården idag och sa att dom hade tagit bort den 13 för mig. Tack! nu behöver man inte tänka på det mer. Sen sa hon att dom skulle försöka lösa det med pdol också. Då blir jag ändå hyffsat nöjd med mitt schema. Fastän jag bara är ledig 3 helger. MEn det är ju pengar, man får se det så!:)

Imorgon ska jag fara in till skolan kring 12 tiden. Sen ska jag & Anna fara till Emmelie och provsminka oss, Shmiid!;)

hahah, sitter och kollar på Wildboys nu, snacka om sjuka killarna är! Men så sjukt bra också.

Natti.
Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0