Taggar upp!;)

Som sagt kom hem till mig igår kring 11 tiden. Slog på en film, men jag somnade lika fort som den började. Sen vaknade jag kring 2 tiden av att jag hade så ont i ryggen, hade legat på golvet. Så jag försökte få med mig petrus in till min säng, men han ville sova på soffan! så jag har legat själv i min säng inatt. hehe.
 Sen kommer han in halv 11 och väcker mig. Så jag har ändå varit vaken ett tag nu. Hade tänkt hoppa in i duschen och göra allt klart. för sen kommer anna och hämtar upp mig, vi hade tänkt göra oss klara hos empa. Sen bär det av mot fällfors med mallan & Crille. Party party! Petrus och dom skulle också fara dit, så vi lär väl träffa dom där borta. Sen tillbaka då till piteå. Hoppas på en trevlig kväll med er brudar!;)

Nåh, satt ochj kolla på kort på pilis och malins lillbarn! HELVETE. jag tror inte någon har så söt unge som dom inskaffat sig. Det är helt otroligt, och det roliga av allt är att han inte är rädd för mig eller nå. Jag & Wilhelm vi är som gjorda för varandra. Jag älsk pojken denna!:P

Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0