Tjejer alltså ;)

Godmorgon. Kom nydligen hem från Sikfors. Anna-Lena skjutsade förbi mig här innan hon for till jobbet. Idag verkar det som att det kommer bli en riktig stekar dag. Så det blir säkert att gå ut och pressa för min del. Har ingen praktik idag så det passar perfekt.
Igår var jag & Petrus i garaget hela dagen, jag målade om garage portarna. Så nu är dom babyblå och fina. Inge klotter och sånt på dem. Sen målade jag även om deras "klottervägg" som dom har, så nu äre bara klottra på igen;) Lovade att Petrus skulle få vara den förste. Sen for vi även och kollade på hur Rolands nya lägenhet kommer att se ut. Hann ändå med rätt så mycket. Min mage är inte den bästa, men det tänker jag inte gå in på. Med därav varför jag inte varit på praktiken i helgen :S
Anna skrev ett sms till mig igår, får se om det blir av att fara till Emmeli och provsminka till balen, eller om vi tar det någon annan dag. Sen på onsdag ska jag fara till Maria salong och pröva ut hur jag ska se ut i håret. Spännande!

Nu ska jag sätta mig och se lite tv. Hade inte tänkt lägga mig och sova, när jag ändå är vaken nu så!

Helgen har varit helt underbar!:) Petrus du är verkligen underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0