Tjoller!

Gårdagen var super trevlig:) Åt god mat och surrade på i vanlig ordning. Sen blev det utgång kalles. Helvete vad folk det var där. Man tog sig knappt fram. Men det var trevligt ändå. Blev full som ett jävla ägg. Decka i bilen påväg hem till Sikfors. Och petrus den lilla råttan satt och ledja sig. Han drog fram mina bröst och satt och tog kort. Fick se korten idag. Fyfan säger jag bara! Så dom är raderade nu kan jag lova!;)
Bakis som fan var man i morse också. har suttit ute och solat med Lollo heela dagen. Så lite färg har man ju fått iallafall. och det är ju positivt. Nu hade jag tänkt ta mig en dusch, sen fara in till stan och köpa bär och glass. hade tänkt göra familjen var sin smootie!;) gottgott..

Nåh, bruden... Jag vet. Vet det mesta ska du se.

Love. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0