Tror inte ens jag kan räkna alla gånger längre..

Fyfan vad gott. När man kommer innanför dörren står det framdukat te & mackor med ägg på bordet. Yes, nog högg man i på en gång alltid. Så nu är man mätt & belåten. Har verkligen kommit fram till att jag äter som en häst. Men jag mår ju inte dåligt av det så jag tänker inte sluta. Eller jo, om det visar sig att man ökar i vikt. men änn så länge ser det ljust ut.. Imorgon börjar man kl 7 så det blir en tidig kväll för min del, hade tänkt gå & vika klart min tvätt som jag påbörjade med idag. Sen blir det att mysa framför Tv:n.. Hade egentligen velat fara och kolla på det där som Anna frågade mig om men jag orkar inte eller jo nog hade jag orkat. Men jag orkar inte ta nå diskutioner med grabben så jag avstår!;)



Tjingeling;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0