Underbara människa.

Ännu en dag på 3A avklarad. Idag var det en spännande dag. Fick vara med på en operation! Det var riktigt nice. Däremot är min skalle tröttare än någonsin. Är ledig i morgon. så jävla skönt, få sova ut rejält! Ikväll blir det att vara med brudarna som alltid. Får väl se vad vi ska göra. Om det nu inte blir så att jag far till Sikfors. Han pratade om att kanske komma hit. men jag var mer sugen på att fara dit! Vädret är ju inte det man hade velat att det skulle vara precis så.

Snart får jag mitt sommarschema. och jag hoppas verkligen att jag kommer dagen efter midsommar så man tjänar dom där extra kronorna. Men det återstår att se, det är bara vänta. Ringde chefen igår och hon sa att jag skulle få det någongång in på nästa vecka.

Du är helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0