världens bästa.

Ja mycket riktigt, blev en tidig kväll för mig. Började känna mig jätte hängig på praktiken ikväll. Tror jag håller på att bli sjuk, blev jätte tät i näsan och det började spränga i skallen på mig. så det blev att ta en dusch och sen lägga sig i sängen och koppla av. Kan dessvärre inte somna ännu med tanke på att jag sov rätt länge idag ändå. Men är som ändå trött, men he gooow it!;p

Imorgon börjar man kl 7 -15.30. Har inget planerat efteråt. Får väl se, men sen är det bara 3 dagar kvar nästa vecka. Sen slutar jag min praktik. Och då kan man börja räkna dagarna tills allt FESTANDE börjar..
På fredag får vi se om jag och petrus ska fara och göra nå kul. Vi småpratade om det idag, men måste bara komma på vad vi kan göra. Är inte ofta man gör nå kul tillsammans bara vi. Så om man får sig nå sås i bilen av mor&far så kanske  vi far någonstans och gör nå. Annars blir det väl det gamla vanliga, inte för att jag tackar nej till att umgås med mina underbara vänner.

Natti.
Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0