Värsta smällen. Eller så inte! HAHA

Vad har man gjort idag. Kom hem för typ 2 timmar sen, har varit  & Solat med Anna. Sen kom vi hem till mig och åt lite surströmming. Nu hade jag tänkt hoppa i duschen känner mig inte så fräsch efter solningen mm.. Sen får vi se om det blir av att se någon film med Anna. Hon skulle höra av sig.
Jaha, då hade man visst ett falskt rykte på sig också.  Som lyder såhär: Att jag gett en brud en käft smäll. Det var då dagens bullshit. Höll på skratta ihjäl mig när jag fick höra det. Men det är sånt som händer. Inger jag egentligen bryr mig om. Men kul att få skratta till iallfall!;)

Gårdagen var iallfall i stort sett kul under hela kvällen. Det var mycket trevligt folk vi umgicks med, sjöng, fotade mm.. Ja det var nice om man kan säga så :) Var dock nåådigt bakis i morse men det har då gått över nu...

Praktik i morgon, hoppas man tar sig upp och inte är allt för trött...

Love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0