Vill flytta!

Mallan & Empa kom förbi mig ikväll. Vi har suttit vid köksbordet, spelat kort & pratat om balen och lite annat sånt. Så nu när dom for hoppade jag in i duschen. skönt var det, skrubbade hela kroppen. Satan vad jag skrubba, hela kroppen börja bränna. Men man måste ju skrubba bort all onödig död hud. Vilket man inte gör varje gång man duschar.

Praktiken i morgon. Börjar kl 7. Men jag går bara  till typ kvart över 1. För sen ska jag till tandis och fortsätta min rotfyllning, och jag lär nog inte fara tillbaka till praktiken efter det. med tanke på att det tar drygt en timma att fixa tanden. Så det blir en kort dag. Ska även gå med sjukgymnasten i morgon, tror det kommer bli kul! Sen ska jag planera in så jag får gå med arbetsterapeften & med en sjuksköterska. Så jag har mkt att se fram emot.

Sen efteråt på kvällen blir det att mysa med Petrus. Får väl se vad vi ska hitta på, kanske far och hyr en film och bara mår tillsammans. Eller så far vi väl och gör nå annat. Beror på hur vi känner, om vi vill vara själva eller om vi vill vara med någon annan också!:P

Nu ska jag spela en Yatzzy innan jag lägger mig. Hade tänkt vinna också!

Jag älskar dig Arvid Petrus Wilhelm Johansson!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0