Wie!

Igår for jag till Sikfors och hjälpte Petrus med rallycross bilen. Eller hjälpte och hjälpte. Jag gjorde det jag kunde vilket nu kanske inte var så mkt. Men lite iallafall!:) Har som börja tycka att det är roligt nu när han har lärt mig vissa saker. Sen gick vi in och såg tv. Var tänkt att vi skulle på kalles igår. Men vi somnade till båda 2 och sen orkade vi inte fara!;P

Vilket jävla glassar väder det har varit idag. Har legat ute på studsmattan och solat. Sen kom Ev, Anna, Tom, Ville, Jimmy, Hortan, Johan, Tim och stefan hit. Så vi har spelat kubb. haha vilken match det var! Killarna hade övertaget. Men då när dom skulle kasta på kungen missa dom. Så vi tjejer vann ändå! Tack för de. Petrus hade väl tänkt komma hit han också. Pratade med han nyss. Sen får vi väl se vad vi hittar på. Måste då ta på mig nå mer kläder iallfall. Börjar bli rätt kallt ute nu

haha, ja det är ju tur att man har rätt iallafall. Så skit på dig.

Jagälskardigbabe!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0