Yes, Overkligt! :)

Kom nyss hem från Skolan. Var en jobbig dag idag må jag säg!=/ Satt iallfall och såg Patrik 1.5 med Anna på hennes lektion. Ikväll var det tänkt att vi skulle grilla och mysa på får se om det blir av. Sen får vi se om Petrus kommer till mig ikväll. Ska ringa han senare och höra. Och i morgon jobbar man 7-16.30 så man tjänar sig en liten slant iallfall. Så det blir inte att vara uppe allt för länge i kväll så jag orkar kliva upp. Nog för att man alltid orkar när det handlar om pengar och jobb. haha! Så nu hade jag tänkt börja tacka JA till allt jobb jag kan få så jag har nå pengar att slösa i Juni månad hade jag tänkt.
Ska sätta mig och käka korvstroganoff & poptatis nu, sen ska jag vänta på att Anna ska komma förbi.


Jag älskar dig Petrus Johansson;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0