Drömmen som ej slog in.

ojoj vad man ätit mycket gott ikväll. Ett lyckat kalas. Mycket folk, och surr i massor. Allt från jobb till bristningar när man blir gravid. Ja, denna kväll sätter vi ett MVG på!:)
Blir en tidigare ikväll idag känner jag, Erika kommer och hämtar upp mig halv 10 i morgon. Sen beger vi oss mot stan för att köpa lite småsaker. Tror även det blir att fara och kolla på mallans lillasysters snowboard..! Tack malin för tipset!
Har mycket att göra nu. Hojja.! känner mig stressad även om det är över 3 veckor kvar. Men det är ju sååå mycket man måste tänka på. Är ju inte så lätt att få tag på de man glömt när man bor så långt bort. Det är ju inte tvärgjort.
Hittade mig ett par svarta eccoskor som jag ska arbeta i, plus 2 svarta jenas. Toppen! Och pengarna, jaa dom bara rinner ur fingrarna på mig för tillfället:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0