hard work work.

då var man hemma på rast i 4 timmar. Sprang in på rummet och kröp ned under täcket. Så här ligger man! Helt DÖD. Min rygg är bark, allt är bark för tillfället. det första man får syn på är bajs?! yepp, Bajs ÖVERALLT! Jag var själv, vilket då betyder att JAG fick torka upp allt BAJS. snacka om att jag är less att torka nu. Nåja, nu ska jag lägga mig och vila. Vila upp min stackars rygg, sen fara tillbaka och jobba kväll. Hoppas alla tanter och farbröder är snälla ikväll så jag slipper stressa och sura inombords;)
I mina ögon är du alltid fin pilla.Tänk på det nästa gång du tycker såå om dig själv! Kanske höjjer ditt självförtroende lite för stunden iallfall. Vännen dååå!

ciao!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0