Jag fick jobbet!:D:D:D

Fick det glada beskedet idag!:D Jag ska fara i väg till vemdalen och jobba med kusse från december till April!:) så den 15 dec sätter jag mig på tåget med ALL min feta packning jag lär ha med mig. Inkl. snowboarden! ska bli spännande som satan, oj så kul att få pröva på att jobba med nå annat. Hoppas jag är snabb på lära mig så dom inte tycker det blir allt för jobbigt!;) höhö..
Så i morgon blir det att fara och träffa kusse, hon ska få visa mig nå saker och berätta allt jag ska ta med mig. Någonting jag ockås måste göra är att dra in till stan någon dag till veckan och köpa mig nå mer svarta jeans eftersom att det är ett måste att ha när man jobbar.
Det ska bli sååååå spännande!
Kommer sakna mina underbara här hemma, men jag kommer ju hem som sagt!;)

Sen blir det även att dra förbi hos Anna i morrn. Hon prata om att bjud på nå glögg & mandariner!;) gött gött! Men nu hade jag tänkt lägga mig och försöka sova. Får se hur det kommer gå!
NATTI!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0