Lena Lena. Finns ingen bättre än Lena!:D

Nu när jag sitter och läsar alla bloggar så har nästan varenda en skrivit " Äntligen snöö" ja jag håller med. ÄNTLIGEN! Nu är det bara att hoppas på att den får ligga kvar så den inte tinar bort. Hade väl varit tråkigt, jobbigt med all slask som då kommer.
Jobbet har gått suveränt idag. Pilla kom förbi där kring 8 tiden i kväll och höll mig och dom andra sällskap medan vi satt och såg "mammas pojkar".. Ni vet när man är snabb och lägga alla så får man faktiskt se tv på kvällen!;)
imorgon är det fredag. En på jobbet sa till mig ikväll att dom hade glömt att ringa ut någon som kunde jobba. Så vi får väl se om dom ringer mig där kring kvar i 7 eller så och vill ha mig till att jobba. Om inte så har dom ringt ut någon annan. Hade ju inte tackat nej till ännu mera jobb. Fick dessutom jobba hela nästa helg!:D Tack så mkt för de!

Min dag har varit super bra. Tror det är första gången jag verkligen har ÄLSKAT att jobba. Ja förutom julafton förra året. Det var nog det roligaste tror jag. Fyfan så mysigt det var. Hoppas jag får jobba i år också!;) Snacka om att det finns en personal som verkligen får en att skratta. Ja, pilla har ju sett henne idag. Och tror verkligen att hon håller med!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0