när alla säger "undra sa flundran" så kör jag istället på " undra sa gäddan"

Åh, jag gick in på Jenny Larssons facebook och såg att hon hade skrivit där att hon skulle ladda ner någon gammal julkalender. Vilken idé! Jag som alltid velat se Mysteriet på greveholm så nu håller jag på att ladda ner hela kalendern. Nu blir man som ett barn, blir att se ett avsnitt per dag i december. Ja förutom att jag måste se 3 avsnitt på samma dag innan vi far till stockholm. Man kan ju inte annat än att älska just den julkalendern. Jag minns så väl när jag var liten hur mycket jag älskade den!:)
Nåja, nu är min mobil full laddad snart. Ska he mig upp på den hära orbitracken och trampa ett tag. Sen duscha invänta Kusseee. Sen ska jag faktiskt vara ännu mer duktigt och simma ikväll. Finns inte nå skönare. och man har en sån där härlig träningsvärk dagen efter. mmmmmm!;)

Ciao!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0