Operation spaning, bränkan, smyga,! HAHA

Ja igår som sagt så for jag till Anna. vi for ut med toytan och lejda oss. Drog iväg och spejje ooch lekte payas typ!:P Men vi hade som sagt svinkul. Sen drog vi och träffa Tim och dom en snabbis, och vidare hem eftersom att jag skulle jobba idag då. KAN ju säga att jag knappt tog mig upp ur sängen!=/ Shiiit så trött jag var.
Ligger isängen nu och vilar lite. Sen ska man väl ta och fräscha upp sig lite. För att senare ringa Anna!;) Får väl se vad vi gör för skoj idag. höhö;)

Nu har man jobbat hela helgen, okej korta turer. Men jag är ändå helt slut i kropp & skalle. Inte har man fått all den sömn man skulle ha behövt. Sena nätter & tidiga mornar. Nåja!.

Ciao!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0