Saknaden är stor.

Att man alltid ska skriva när man ligger i sängen, det känns som att det är det enda jag gör. Ligger i sängen?! Men varför inte, om man är trött dagarna ut och behöver all vila man kan få?
Och hur kan det komma sig att jag älskar godis så fruktansvärt mycket som jag gör? Det kan bara ploppa upp i skallen på mig att " JAG MÅSTE HA GODIS"... Ska sluta upp med sånt, eller minska ned på intaget till att börja med. Men det vet vi ju alla hur det kommer gå;)

Imorgon jobbar jag 7-13 en sån här skön dag, en tur man bara inte kan tycka illa om. Efter jobbet blir det hem,vila & ringa Anna. Vi måste ju börja göra alla julkort. Får se om vi får nå paket från klubben vi blivit medlem i:> ska ringa dit i morgon och höra så vi då inte har gjort nå fel.
Ja, vi är inne i november nu. Hojja vad detta år har gått fort. Knappt man hunnit med alltså. Det är mycket som har förändrats till det bättre, och till det sämre. Under detta år har jag ändå fått ut mycket av det jag velat. Jag är nöjd! Helt klart det bästa året..! Fast vintern har ju inte kommit ännu, får väl se om den blir lika kul som förra året. Men med alla våra planer så borde den bli bättre!;)

Nattiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0