Snygg, snyggare, snyggast!;)

Skönt att vara uppe i rimlig idag idag. Har hunnit ringa creative club, även a-kassan. Så nu behöver jag inte tänka på det nå mer idag. Har lite små saker jag hade tänkt göra idag. Ex. packa ned allt jag inte kommer ha till användning så man slipper glömma nå. Sen hade jag tänkt göra klart alla julkorten idag. men det tar jag senare idag när anna säger att det är ok för mig att komma:>
Sen måste jag få tag på Erika för att boka en biljett. Får se om det blir buss i stället för tåg. Kändes fan skönt med buss för då behöver jag bara byta 1 gång. Och det är itne alls lika svårt som med tåg! Enda nackdelen med tåg är ju att jag VET att det kommer bli STRESSIGT att få ut ALLA mina väskor. Så därför blir det nog buss!;)
Det börjar närma sig nu, men först ska vi till stockholm brudar. Och lönen kommer på fredag. Ja inte blev man ju missnöjd över den precis!;)

CIAO!:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0