väntar.

Kom nyss hem från en kväll hos Anna. Pilla kom så vi drog till ok och hyrde en film, vad den hette kommer jag inte ihåg. Men jag kommer ihåg att den var över mina förväntningar riktigt bra. Sen blev det att vi bara satt och pratade och skrattade.
Nu när jag satt i bilen påväg hem så började jag tänka på en sak. Det finns inget som är så mysigt som när man kör bil på kvällen, och man ser snön ligga tungt på alla träd. Jag bara älskar det. Man vill inte sluta köra. Imorgon är det måndag, ny vecka. Ska sätta mig med mamma och skriva lite hade jag tänkt. Hon ska få hjälpa mig.
Sen kan man ju alltid hoppas att det finns jobb nere hos Erika så jag får följa med henne till vintern och jobba! Hade inte det varit underbart? Ohyees!;) Men man ska inte ha allt för stora förhoppningar. Men önska kan man!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0