When christmas come to town!

Tacka vettja när man kommer till Anna. Då äre alltid kaffe & bulla!:) Men den här gången var jag faktiskt snäll och gjorde allt sånt till dom. Så många gånger dom har gjort det åt mig^^
15 dagar kvar tills jag lämnar alla nära & kära. Men jag har hört att dom alla mest troligt ska komma och hälsa på mig. Men jag får inte veta när! Spännande!:) Det hoppas jag verkligen att dom gör. Helvete vara utan dom i 4 månader kommer bli svårt. Så att dom kommer och hälsar på i 4 dagar skulle göra susen!
Lyssnar på julmusik och känner att julen är nära. Kan det bli bättre?

Undra när min andra klockan kommer! Jag längtar efter att få hämta ut den. så jag får ta och byta. Vill ha den Blåååå!;)

Tack å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0