Dagens planer.

Sover bara längre och längre för varje dag som går. Nåja, nu är man då vaken. Anna ska komma hit. Idag ska vi göra viktiga grejer. Så det är bara håller tummarna för oss båda och hoppas på det bästa. Sen blev jag helvetes sugen på att käka en pizza eller nå till lunch/middag! Så det får man väl se om det blir av..
Jag vill att jobbet ska ringa ut mig, så jag får jobba!!!! Vill så mkt jobba till helgen. Iallfall lör/sön.
för på fredag ska ju jag och pilla ha mys middag och ostbricka. Ni vet sånt som man gör när alla andra festar när man inte ska festa själv! Oj så skönt det ska vara för mig när alla andra kliver upp lödrdag och mår SKIT, då ligger jag där i min säng och mår som en GUD!;)

Tjingeling;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0