Kaffe - min bästa vän!

Yepp, nu har jag blivit sjuk på riktigt.. Eller så är det bara för att det är kväll man känner det extra mycket. Får väl se hur det är i morgon när jag vaknar. Hoppas jag mår finemang. Ska in till arbets i morrn och skriv in mig som arbetssökande igen.
Har 100 kr kvar att leva för denna månad. Resten av pengarna är pengar jag inte får röra. Kommer väl måsta tömma min spargris:S Jag som varit så duktig att spara i den, men nu kommer den bli tom.
haha, jag måste bara säga hur sjukt tråkigt jag och anna haft i kväll. Hon kom hit typ 7, sen dess har vi bara suttit framför datorerna och spela och snoka. haha, okej vi drog in till stan och köpte karra. Men snacka om att man har lite att göra vissa dagar? ;)

 


Kommentarer
Postat av: Emeli

När i februari ska ni fara och vart`? =)

2009-10-06 @ 14:02:26
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0