Hela natten låång!

Igår satt vi jag, Anna & Bea hos pilla och surrade heela långa natten. For hem kring 4 ?

Första halkan har då verkligen kommit nu, körde 30 km/h hem från öjebyn igår när jag skjutsa hem anna. Det var så halt på vissa ställen att bilen bara gled och levde sitt egna liv för några sekunder. Ja det var otäckt, och speciellt när jag bara har sommardäcken. Pappa ska vara underbar att beställa hem nya vinterdäck åt mig! Tack!

med tanke på att man inte somnade förens halv 5 igår morse så sov man ju ändå till halv 12 idag. Sitter fortfarande i morgonrock och ser tv. Mysigt! Ska börja duscha och göra mig klar.
Ska iväg och jobba i kväll, pengar!

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0