Jag har kommit fram till att..

jag lägger av med pluggningen.
Med tanke på att jag har jätte svårt för matte så känner jag att jag måste prioritera om lite. Jobbet har satt mig som "studerande" så dom ringer typ aldrig ut mig vilket gör att jag självklart inte får någon lön att hurra över. Och matten går åt skogen, så varför ska jag då plugga matte som jag vet jag inte kommer klara av just nu. Istället för att ringa cheferna i morgon och säga att jag inte pluggar längre, vilket gör att dom kommer att ringa ut mig mer? Plus att jag kommer söka andra jobb?.. Vilket är då bättre?
Ja det går ju som att räkna ut... För vem har sagt att jag aldrig kommer börja plugga igen? kanske om nått år när jag känner att jag är redo. För som det är just nu är jag så inni helvetees less allt som har med skola att göra. vilket gör att jag sääkert blir sämre i matten också. Är inte motiverad nog! Där har ni det.. och så blir det.

Tyvärr måste jag berätta en lite tråkig nyhet. Jag tror att en av mina fiskar har blivit sjuk. Måste undersökas i morgon. Visar det sig så att den skulle vara det så ska jag & Anna ha en liten begravning här hemma hos mig.
En sak till som är jobbigt det är att jag inte kan soooova! Så det blir väl att sitta här ett goode tage och bara göra ingenting.
Puss!;)

ANDERSSON; jag måste betaala dig! Så direkt du ser detta skriv ett sms med ditt konto nummer och hela kitte till mig så jag får det överstökat, innan jag glömmer bort det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0