Kan man bli mer less?

Drog till pilla. Vi båda färgade håret. Denna gång blev jag riktigt nöjd och kommer inte att färga det igen på ett tag. Nu måste hårbotten få sig en ordentlig vila. Sen for jag & Pilla och käkade. Sen vidare till Anna för att se Idol. Helt fel som åkte ut!! Vad ser alla hos den där nicklas?! Förstår inte riktigt. Nåja inte för att camilla nu är någon stor favorit men ändå. Bättre än han iallafall.
När ja kommer hem ser jag att en av mina fiskar blivit sjuk, tror ja. Alltså det är då bara problem med mitt akvarium. Haha, men han på djurmagga sa att det var jätte vanligt att man fick massa problem när man nystartat upp ett akvaruim. Men jag börjar faktiskt bli lite less. Får väl se hur länge jag orkar med dom:P

Imorgon är det lördag, och jag har ingen aning om vad som händer. Just för tillfället känner jag att jag inte behöver göra någonting. Men hade inte varit helt fel att se nån film och bara mysa. Som alltid nu för tiden.
Men jag tycker om det, man behöver inte alltid göra nå?;)

Vi avslutar väl detta inlägg med att tacka Anna än en gång för att hon tog sig tid att färga mitt hår!:)
PUSS på dig sötrumpa!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0