kyrkogården lyyyyser!;)

Sitter hos Lolita, väntar på att hon ska ha gjort sig klar så jag kan skjutsa henne till Therese, Sen blir det att fara hem. Hoppa i duschen och lägga sig framför tv;n
för inte kan man göra mycket ikväll inte, om man ska orka med en hel dag på jobbet i morgon. Att det kan vara så fruktansvärt jobbigt dagen före. Man sitter bara och tänker på att man måste kliva upp tidigt. Men sen när man väl är där så är det inga problem alls. + att jag ska få vara på min favorit avdelning i morgon, så det kommer gå toppen!
Det finns så mycket jag vill göra just nu, men ack så lite pengar man har. Tänk om man var så rik att man kunde göra i stort sett vad man ville. OJ vad jag hade gjort mycket då.
För tillfället är det bara en sak jag vill mest just nu. Och det får vi se om det blir av eller inte. Det är det inte jag som bestämmer. Bara vänta och vänta.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0