På svenska eller engelska?!:S

Idag for jag och pilla och bokade en tid för en tatuering. Var gode lång väntetid dock, men den som väntar på nå gott säg... Hittade även en jacka och täckbyxa som jag ska iväg och köpa i morgon. Som att jag älskar dom knallgröna täckbyxorna..! Ohja, fråga mig inte vad som flugit i mig. Varför har jag börjat älska knalliga färger? Sen for vi hem till pilla och gjorde god middag. Anna kom förbi, som vanligt har vi suttit och snackat och haft trevligt. Som vi alltid har.
som jag längtar till viiiintern. Då ska vi ha kul. Dra till Vougga och bo i pillas och deras stuga, hänga med anwi och hennes familj till lånkan. Jaa, men är det inte underbart så säg!;D
Nattiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0