Räkost och rån!;)

ja, vad ska man säga? Tanter. jaa, mina söta tanter. haha, man kan inte annat än att små skratta åt dem. När dem väl sätter igång med sitt tjatter. Jaa det slutar ju aldrig. Så min kväll ha bestått av tjatter, och deras skitsnack som man lyssnat på. Trevligt. Är riktigt trött, ska hoppa i säng så fort Idol är klart:>
För att orka med en dag i morgon måste man ha många timmars sömn. Det tag på krafterna att jobba. Ohja!
Någon mer än mig som tror det kommer bli riktigt kul hos Bea i morrn då ?:>

På tal om Idol, Alltså Rabih... Ja, jag säger ju då bara det att vilken charmknutte. Nån mer än mig som har lagt märke till hans läppar? hur han biter i dem:> Gullii!!

PUSS!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0