Retard.

Detta är en morgon när man känner att man hade kunna sova i minst 5 timmar till. Tanken av att gå ut i detta väder ger mig gåshud.
Kaffet var inte klart, snoret rinner, och hörseln vill inte komma tillbaka riktigt ännu. Ja det kan ju inte bli sämre?
Såå, vad är då mina planer för idag.

1. Rengöra akvariet.
2. Rengöra mig själv;D
3. Ringa Anna & Pilla.
4. Hitt på nå med bruudarna!;)

Ja det är vad jag ska göra idag. Men nu till att börja med ska jag faktiskt lägga mig på soffan, för jag är fortfarande lite sömnig och då orkar jag inte göra någonting alls:>

Varför är livet så orättvist. Tänk om alla fick sin vilja igenom. Okej, kanske inte riktigt vad dem ville. Men jag hade varit en av fåå som satt hemma och grät av sorg kan jag säga!:>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0